sobota 14. února 2009

Když se dělá...

Je až neuvěřitelné, co se všechno dá stihnout, pokud člověk musí dělat něco zcela jiného. Už pěkně dlouho sedím nad Rikardovou Statistickou fyzikou a přátelé, tolik okolní práce, co jsem stihl. Ani to nebudu vyjmenovávat, povím jen tolik, že dost :) KDE4.2 pro Mandrivu, nějaké články, upravit fotky, pomoct tam či onde... pořád toho je dost, ale přesto mám pocit, že nestíhám. Termodynamika mě nebaví, raději bych dělal jiné věci -- mám nabídku psát pro LinuxExpres, leč není čas. Taky články pro mandrivu nějak nestíhám.
Udělal jsem si ale teď nedávno radost sobě, protože jsem si pořídil nový počítač: Lenovo R61. Oproti starému počítači to je neskutečné dělo. Starý si nechám na překlady a balení balíčků; přibude tak další počítač, který nějakým způsobem uživím. Když člověk udělá radost sobě, měl by i ostatním -- proto jsem si koupil i nový mobil (jeden z levnějších nokií -- kvůli gnokii, resp. grafické nádstavbě xgnokii).

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Hmmm, velmi slušná věcička. Koupil ste ho i s Windouzama, nebo je možnost koupě bez systému?
A jaký systém na tom vlastně provozujete?

Aminux

Peťoš řekl(a)...

Pokud myslis mobil, tak ten mel nejaky ten Nokia soft a zatim se mi tam nechce instalovat Linux :)

Jestli notes, tak tam Vidle (nastesti) taky nebyly :) Ted tam mam nahozeny MandrivaLinux (verze 2009CZ a 2009.1Sring Beta)

Anonymní řekl(a)...

Díky. Myslel sem hlavně notes.
Až vyjde 2009.1 finální verze, tak si ji pořídim. Před tim sem měl 2007.1 a celkem spokojenost.

Nedavno jsem si stahl Alfu2 tak ji trochu testuju. Občas to hází chyby plasmy nebo co, některý aplikace nefungujou korektně, ale předpokládám, že ve finální verzi to bude vyřešeno.
Jinak KDE 4 se mi líbí.

Widle mě zase naštvaly. Nejdří to začalo házet chybu explorer.exe, za nějaký čas se k tomu přidal drwtsn.exe a system úplně vytuh. Antivir nic nehlásí, tak nevim. Asi to budu muset po roce zas přeinstalovat. Bohužel úplně bez widlí se zatim neobejdu.

Zdarec.

Aminux