pondělí 16. března 2009

Rikard a Modrý zub

Tak. A je to. Dodělal jsem příklady (ne všechny, jen některé...) pro Rikarda do statistické fyziky. Přiznám se, že to byl fakt porod. Nebaví mě to, nebavilo mě to a nejspíše mě to ani nikdy bavit nebude. Bohužel, co se dá dělat. Život je pes...
Druhý úspěch - krom toho Rikarda - bylo, že se mi konečně povedlo rozběhat modrozuba s mobilem. Takže úspěch. Postup popíšu do mandrivácké wiki, až bude chvilka času. Teď pracuji na článku o zdrojích v Mandriva Linuxu. Hold se nenudím :)
Edit: Filip měl dneska super přednášku o pozorování Venuše, akorát mě rozčilovali Ti, co tam (Janap, že?) šustili se sáčkem plným něčeho dobrého. Možná mi ani tak nevadilo, že šustí, jako to, že nenabídli :) A pro ty, co pochybovali o modrém záblesku: http://apod.nasa.gov/apod/ap020109.html. Ale nechť napíše, kdo jej viděl naživo. Já neviděl ani zelený...

1 komentář:

Janapka řekl(a)...

To bylo lizatko... lizatko s dlouhou historii :P