čtvrtek 7. května 2009

Bezpečnostní plyn

Energetická společnost EON, která dodává mj. plyn do naší domácnosti, zřídila nejspíše revoluční novinku v bezpečnosti svých zákazníků. Říkám nejspíše, protože ačkoli jsem hledal, žádnou oficiální zprávu jsem nenašel. Ano, jižní morava má nejdražší plyn, ale zase bezpečnostní. Jsem hrdý na to, že jsem zákazníkem takové společnosti, která je ochotna riskovat nižší zisky způsobené právě vyšší cenou v zájmu dobra svých zákazníků.
A co je tedy onou zázračnou bezpečnostní komponentou plynu? Inu, je to novinka zajisté radikální. Nehořlavý plyn. Ať děláte co děláte, plyn nechytne. Dneska jsem k zapálení plynu potřeboval 4 sirky (a to jsem si jen vařil kafe v presovači). Plyn opravdu nechytne, je krásně vidět, jak se plamen svíčky je odtlačován nehořlavým plynem. Pravda, nakonec se mi plyn zapálit, ale i že to dalo práce.
Na to se nedá říst nic jiného než: Nehořlavý plyn - sice neuvaříš, ale nevybouchneš!

Žádné komentáře: