sobota 8. listopadu 2008

Ecce homo

Rozhodl jsem se, že konečně aktualizuji blog a nahraji par dalších fotek... Kolem a kolem: nemám čas. Vubec na nic. Delam program pro Filipa, hraju si s Teoretickou mechanikou a jsem rad, že lezu. Teď jsem nebyl dva měsíce doma... naposledy to bylo po Cikháji, tedy než začal semestr. Od té doby v podstatě nežiju... ještě, že mám v Brně pračku :-) A teď tedy těch několik slíbených nových fotek :-) Dovolil jsem si jediný víkend strávit v Praze na výstavě... Nakonec za tu chvilku vzniklo několik povedených fotek:

Rybník u Hostivic



Hrázka na rybníku



V červeném hávu...



Břevnovský klášter je jeden z nejstarších na území ČR... uvnitř se nesmí fotit, venku může.



Malá procházka po bočních uličkách v centru je ráj i peklem. Všude nápisy, plakáty, billboardy či zákazy vjezdu, neony, takže sic krásný záběr, leč nemožný pro tu hnusnou reklamu všude po městě... Ale kdo hledá, najde. Tento dveřník přímo říká o zaklepání a prohlídku interiéru...



nebo tato lampa by mohla klidně být předlohou pro stínadla...



A nakonec ještě jedna fotka. Tato nevznikla v Praze, nýbrž u mě doma v Brně... Pomalu začíná vznikat pěkná kolekce Ecce homo, kam budou patřit různé černobílé fotky, které zde uveřejňuji. Ecce homo: toť člověk...

Žádné komentáře: